Szolgáltatások

Itt található szolgáltatások listája nem teljes körű. Ha valamit nem talál a listában kérem vegye fel a kapcsolatott velem telefonon

Szűrő vizsgálat

A szűrővizsgálat során nem csupán a fogszuvasodásokra koncentrálunk, hanem figyelmet fordítunk az íny állapotára, a fogínyvérzésekre, és egyéb lehetséges szájüregi problémákra is, így segítve a pácienseinket abban, hogy hosszú távon megőrizzék fogazatuk egészségét.

Fogkő eltávolítás

A fogorvos kíméletesen távolítja el a fogakra lerakódott fogkövet, amely idővel kialakulhat a fogak felszínén és az íny alatt. A fogkő eltávolítása segít megelőzni az ínygyulladást, fogszuvasodást és más komolyabb fogászati problémákat is.

Húzás

Foghúzás előtt gondosan megvizsgáljuk a páciens egészségi állapotát és a fog körüli szöveteket. A modern fájdalomcsillapítási módszerek és az eljárás során alkalmazott kíméletes technikák segítenek abban, hogy a foghúzás lehetőleg fájdalommentes legyen.

Esztétikus fogtömés

A hagyományos amalgamelemek helyett az esztétikus fogtömések lehetővé teszik, hogy a fogorvosi kezelés során alkalmazott anyagok és technikák segítségével a fogtömés színét és struktúráját az Ön természetes fogszínéhez igazítsuk.

Röntgen

A röntgenvizsgálatok gyorsak, hatékonyak és azonnali eredményeket nyújtanak, lehetővé téve a fogorvosok számára, hogy részletesen tanulmányozzák a fogak, az állkapocs és az arcüreg szerkezetét. Ezáltal pontosan azonosíthatók az esetleges problémák.

Fogfehérítés

A fogfehérítés során alkalmazott anyagok és eljárások kímélőek és eredményesek, biztosítva a páciensek számára a várt esztétikai eredményeket. Rendelőnkben gondosan felmérik az Ön fogszínét és az elszíneződés mértékét, majd személyre szabottan alkalmazzák a fogfehérítést.

Gyökérkezelés

A gyökérkezelés modern fájdalomcsillapítási módszerekkel és korszerű technológiával párosul, hogy Ön a lehető legkényelmesebben és fájdalommentesen tapasztalja meg ezt a fontos beavatkozást. Jelentkezzen be konzultációra, hogy személyre szabottan segíthessünk Önnek

Korona / Híd

A fogakat ért sérülések, elszíneződések vagy jelentős töméskiesések esetén a korona egy kiváló megoldás lehet. A korona nemcsak esztétikailag vonzó megjelenést biztosít, hanem erősíti és védi a gyenge fogakat is. A fogorvos és a fogtechnikus precíz munkájával biztosítjuk a tartósságot és a tökéletes illeszkedést.

Fogpótlás

A teljes fogsor egy hatékony megoldás lehet azoknak, akik elvesztették összes fogukat vagy azok állapota már nem megfelelő. Ez a fogpótlási módszer nemcsak esztétikai szempontból előnyös, hanem segít a beszéd minőségének javításában és az állkapocs funkciójának helyreállításában is.